reklama

Pismo našmu premjerovi

Miľi náš premjer vlady. Dnes rano, kec som sebe baľil kolbasu do novinkoch, našol som v nich članok dajakeho pisalka a bars me vytočil. Pisalo še tam, že tebe voľa lem mlade ľudze z mesca. Ta to ne pravda, bo i ja ce voľil, aľe neznam, či ši me vidzel. Nehnevam še, aľe kec ce budzeme voľic zaš, pric nas kuknuc, budze ce čekac cely valal.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Mam še dobre, i roboty jest dosc. Ľem moja Mara furt nadava, žeby som už mal otrčic kopyta, bo kec to nescihnem do dvoch rokov, pridze o vdovsky dochodok. Ta to pravda? Dochtor hutorel, že som zdravy jak repa, aľe ja mu neverim, bo kec som mu daval do kešeni dvacec korun, povedzel, že to už zrušene. Do druhej kešeni som strčel pejcstovku a to sebe asi nevšimol. Aľe aj tak ci povim, ši lem rok pri koryce a už še nam ľepše dycha.

V karčme chlopi hutoreľi, že kec ce budzem chcec kuknuc na uradze vlady, možem prisc po dalňici. Nemam motor, aľe to ši bars fajnu vec vymyšľel pre ľudzi. Znaš co? Kupim sebe od Feriho starši motorik a pridzeme. Ja, Mara i moja dzifka Džesika. Benzin vraj už tyž ňeňi taky drahy, co ši premjer, ta pujdzeme. Dzifku ci tam necham, co poviš, ňejake ceple mescečko jej najdzi, kec som ce už voľil.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dobre, že ši urobel koňečne porjadky s totymi operatormi. Prectav sebe, minuľe som sebe kupel novy mobil, ta ľem korunu stal, no ňekupiš? A oňi teraz scu, aby som ešči dva roky s nim aj volal. No komu budzem volac? Kec scem pivo, zavolam na Maru z obyvačky a ona mi ho doňeše. A zadarmo. Ta ja ňe glupy, ja znam, že im še ľem o peňežoch šniva a ty, chudobny slovensky robotňik, plac.

A toty cyklisci! Ta oni behaju po našim ľeše hore dolu jak šaľene a plaša nas s Ferim, kec odychujeme po ceškej roboce za vetrieskou. Dobre porjadky ši s nima urobel, co še maju co motac v prirodze. Dosc že tam behaju traktore, kec zvažaju drevo.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Miľi premjeru, pozdravuj svojich papalašoch, bo oňi cešku robotu robja. A ešči im ľudze aj tote nahrady zavidza. Minuľe som tuto takemu inžiňerikovi taku tresol, bo že vraj z nich neplacice dajake odvody hutorel. No ňenasere ce, od rana do večara šedzi pri kňižkoch a potom trepe hluposci.

Ta ja už idzem, bo me chlopi volaju na štamperľik. Neboj še, kec budze dachtory na tebe nadavac, dostaňe po pysku. Bo ty bars dobry premjer.

Ďoďo z vychodneho Slovenska

Adriana Markovičová

Adriana Markovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  209
  •  | 
  • Páči sa:  8x

Iné moje texty môžete nájsť:* na tejto N-kovej stránke* na tejto Gorilej stránke* Sieťovkové recenzie Zoznam autorových rubrík:  RozchodológiaZápisky zblúdeného motovidlaVtedy a dnesČo mi napadloČo ma štveFotografieSpôsob ako prežiťMoje malé potešeniaNeverte ničomuZverejnené v tlačenom Sme

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu