reklama

Aj škaredé je krásne, keď má dušu

Veci. Narodia sa a umrú. Niektoré sú krásne a obdivované. Iné sú škaredé a nikto sa za nimi neobzrie. Je to podobné ako u ľudí. Vyhlásila som si malé súkromné výberové konanie na to, čo je krajšie. Staré či nové? Klasické či moderné? Kto chce, môže sa stať členom svojej nezávislej výberovej komisie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Prví dvaja účastníci konkurzu sú jednoznační. Víťazom je síce nedokonalá, ale zato veľmi romantická lavička naľavo. Informácia o tom, že MAŤO MILUJE ANČU sa popri reklame určite stratí. Ako by sa to potom tá Anča dozvedela?

Obrázok blogu
Obrázok blogu

 Cítite tú vôňu slnka? Alebo smrad výfuku? Opäť má navrch ľavica.

Obrázok blogu

 

Obrázok blogu

V tomto prípade aj milovníci starožitností uznajú, že prespanie na sivom gauči je zárukou bezsennej noci v lepšom prípade a návštevy živočíchov miniatúrnych rozmerov v horšom prípade. Ja sa teda budem určite vyvaľovať vedľa.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Áno, romantika je romantika, ale nezdá sa mi, žeby sa na okraj drevenej vane dali uložiť poháre so šampanským. Asi som snob, ale klasická vaňa má u mňa prednosť. Je vyrovnané 2:2.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

...uááááu, nehnevajte sa na mňa, ale Ferrari!!! (Mimochodom, keď som s týmto fotografickým úlovkom odchádzala preč z miesta činu, zastavil ma jeden seriózne vyzerajúci štyridsiatnik a požiadal ma, či by som ho pred tým krásavcom neodfotila. Darmo, keď ide o auto, aj muži majú svoje dni....)

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Malá hádanka - ktorý obrázok by si zvolilo 99 zo 100 opýtaných občanov ako pracovnú plochu na svojom počítači? Odpoveď je správna. Ste zvedaví, čo bol zač ten jeden?

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Plech ako plech, ale keď to nemá nápad, ani veselá farba mu nepomôže. Kiež by na pošte zamestnali nejakého kreatívneho dizajnéra schránok....tesne prehráva moderná pravica.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

 Tak tu ma prepadla dilema - malí obchodníci sú rozkošní, no pochybujem, že by mi predali desať deka šunky, biely jogurt a dobrú čokoládku ako v novodobých chrámoch konzumu. Dám každému hlas? Alebo ani jednému? Tak dobre, po pol bodíku. Aktuálny stav je tuším 4,5 : 3,5.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Tentoraz na mňa opäť dýchla nostalgia za starinou, ale to je spôsobené asi tým, že nemusím každý deň prevážať náklad fúrikom. Ale viete si predstaviť vo svojej záhrade tú modrú kreáciu uprostred kvetinového záhona? Ja teda nie, takže je to jasné, asi starnem...

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Výsledok hlasovania vôbec nie je dôležitý. Je to naozaj podobné ako u ľudí. Ak niekomu chýba duša, nepomôžu mu ani najkrajšie oči na svete.

Adriana Markovičová

Adriana Markovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  209
  •  | 
  • Páči sa:  8x

Iné moje texty môžete nájsť:* na tejto N-kovej stránke* na tejto Gorilej stránke* Sieťovkové recenzie Zoznam autorových rubrík:  RozchodológiaZápisky zblúdeného motovidlaVtedy a dnesČo mi napadloČo ma štveFotografieSpôsob ako prežiťMoje malé potešeniaNeverte ničomuZverejnené v tlačenom Sme

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu