reklama

Ako myslia muži a ženy

Modelová situácia: Žena a muž idú spolu po ulici, pred nimi cicuš v obtiahnutých gatiach.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (52)

Žena si MYSLÍ: Aha, no áno...baba...obtiahnuté gate...trošku by mohla byť kritickejšia, trčí jej sadlo nad opaskom...ale gate sú pekné, fialovomodré...mohli byť dolu trochu menej rozšírené, to sa mi nepáči...už ako dieťa som neznášala, keď mi mama vnútila zvonáky...Iveta sa mi potom strašne smiala, že ako mám debilne rozťahané gate...a čo, veď to potom bola strašná móda, moje zvonáky boli úžasné, lebo ich doviezol strýko z Ameriky, všetci si hovorili, aké sú úžasné a baby mi závideli, až ma Dada nepozvala na narodky, lebo bola zelená od závisti, ale sú fakt pekné, aj farba aj strih...hodili by sa mi k tomu novému pulóvriku, čo som si kúpila, síce možno trošku iného odtieňu modrej, ale bola by to hádam celkom pekná kombinácia, myslím, že by sa to ani nebilo...čo keby som si k tomu dala tie červené topánky, veď som ich ani na nohách nemala, ani nemám kde, ten môj debil ma ani nikde nezoberie, tak kde asi by som si ich mala zobrať, keď vysávam alebo čo...a to ma teda naštvalo minule, že vysávam a chlap reve, že chce kávu, a ja s tým debilným vysávačom, vôbec neťahá...nechce mi kúpiť nový, veď prečo by mi kupoval, hlavne že si kúpil motorku, ja som úplne posledná, čo môže mat nejaké nároky...a furt jej čumí na riť... jasné...ja takú riťku už nemám, on vždy čumel babám na riť alebo na kozy...si pamätám ako sa vydávala sesternica Božka, normálne jej tam čumel a slintal jak debil...ale ja by som asi tiež chcela také nohavice, bolo by to blbé, keby som sa spýtala, kde to cicuš kúpila...asi áno...možno by jej to vadilo, že by som mala rovnaké gate a podľa toho, ako krúti riťou, je to nejaká arogantná krava, čo by nepripustila, aby som mala rovnaké gate...
 . Muž si MYSLÍ: Aká pekná riťka...ale ma nasrali v tej firme, som zvedavý, kedy preplatia faktúru...som hladný. .
Žena POVIE: Macík, strašne by sa mi páčili tie gate, čo má ta baba pred nami, hodili by sa mi k tomu novému marhuľovému svetríku. .
Muž POVIE: Hmmm... .
Žena si MYSLÍ:
No jasné...cudzie rite obzerať to vie, ale keď niečo chcem, som luft...ani nereagoval, akože v tom budem sexi a že mi to bude určíte svedčať...aj tak mi nič nekúpil k nášmu výročiu, zas zabudol, ale že Janka z registratúry má narodky, na to nezabudol...hajzel jeden...aj keď som mu to jasne naznačovala...čo si budem nahovárať...ani jeden rok si nespomenul, jemu to je šumafuk...keď má narodeniny on, robí opekačku jak prasa, a aj na meniny...a keď oslavovala ich Lenka z ekonomického, celé mi to sem dotiahol, ja som behala ako debil a slúžila...a čo, veď on je zvyknutý, vždy mu niekto slúžil, ja, jeho matka, čo sa v synáčikovi vidí, aj tá jeho debilná sestra sa mu pchá do zadku, lebo si stále požičiava od neho peniaze...hlavne že si spomína na debilné výročia svojich kamarátov...a aha môžem mu ja vyprávať, že chcem nové gate...to iste, to mu ani nenapadne...však ja už si také nemôžem asi dovoliť, ja už nemám takú chrumkavú riťku, po ktorej sa oplatí tresnúť a zaslintať, ja už len v nejakých flanelákoch môžem, lebo som zostarla a už nemám také tvary...musím asi chudnúť a cvičiť, ale asi si nekúpim to, čo užívala Helena....bolo jej z toho zle...asi pôjdem do nejakého fitka...Maja tvrdila, že po tých tabletkách chudla ako divá sviňa....zas jej čumí na riť...no vážne som nasraná...a čo, veď aj ja mam slušnú a asi fakt musím na kozmetiku...asi si kúpim celu sériu tej kozmetiky na celulitídu a vrásky...veď on je debil, on sa od tej rite nevie odpútať...tak ako na tom jarmoku, čo prišla Jožova frajerka a skoro sa pobili ako jej ten môj debil čumel na kozy a furt ju vábil na motorku...a jasné...motorka...tá keby potrebovala iné gate, to ani okom nemrkne, aj vesmírneho krtka koze zoženie, na motorku bundu a kufre...jasné...tu sa kochá riťami a ja že potrebujem oddych a dovolenku so slušnou výbavou je hovadina zrazu...tie kufre, čo máme, sú na smiech, s tým nemôžem nikam ísť, to bolo v dobe kamennej...jemu hovadovi je osem tisíc za slušný kufor veľa...keby sa tá riť teraz otočila a riekla chcem ťa, aj osemsto tisíc by mu bolo primerane, hovadovi jednému... .
Muž si MYSLÍ: Nech si moja kúpi gate, veď má celkom sladkú riťku...hm, čo je to preboha marhuľová farba????? . Žena si MYSLÍ: (nebojte sa už bude koniec) No jasné...strašne záhadne sa tvári...bohvie, na čo myslí...možno na to, akoby svedčali tie gate tej jeho kurve...možno jej aj chce zavolať alebo čo...áno, veď ona ma iné krivky než ja, somár jeden smradľavý... .  Muž poklepe slečnu po pleci a POVIE: Slečna, prepáčte, kde ste kúpili tie rifle? . Slečna odpovie: V Tescu. . Muž POVIE: Ďakujem. . Žena to sleduje a MYSLÍ SI:
Samozrejme...ja si ani neviem otvoriť sama hubu a spýtať sa, on sa musí pýtať za mňa, že...on si minule nebol schopný zohnať ani jednoduché informácie o letenkách do Londýna...to by naozaj zvládol aj debil, ale o všetko sa aj tak musím starať ja...ani veniec na hrob babičke nedokázal zjednať včas a nehovoriac o tom, že zmeškal do kina a zabudol na čistiareň...on je fakt debil a nemá ma rád...on asi ľúbi inú nejakú...on má asi frajerku...nie asi, celkom určite má frajerku...ježišmarjá...a čo teraz...on ma vyhodí...na vkladnej od krstnej mam tisíc korún...čo budem robiť...som zúfalá...asi si hodím tabletky...on ma opúšťa...on ma neľúbi...chcem zomrieeeeť... .
Muž si MYSLÍ: Som hladný a to strašne...kúpime gate a pôjdeme domov. . . Mám internetovú kamošku. Ženská ako lusk. Žiadna vzorná dcéra, manželka ani matka, ale fajn človek. Prežité dni sa jej odmenili pravidelnými depresiami a pocitom, že keď vytiahne päty z domu, čosi zlé sa stane. Má krásne oči a občas smútok v nich. A keďže svet je spravodlivý, má neuveriteľnú schopnosť povedať slovom to, čo my ostatní len cítime, no nevieme to vyjadriť. Nám ostatným priateľom z internetu sa pri jej vetách stáva, že padáme do kolien od smiechu a pritom púšťame slzy, lebo to, čo povie, je medzi riadkami hlboko pravdivé, niekedy až tragické. Párkrát som sa ju pokúšala presvedčiť, aby začala písať na blog, má však strach pred reakciami anonymných nickov. Skúsila to i s prvým pokusom a celkom úspešne...tak som sa rozhodla, že ju občas zneužijem ... ale nie tak veľmi ... vyhlasujem teda, že tento text napísala ona, pridala som iba mäkčene a dĺžne a zmenila mená. Hádam to naše priateľstvo prežije:) . .

Adriana Markovičová

Adriana Markovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  209
  •  | 
  • Páči sa:  8x

Iné moje texty môžete nájsť:* na tejto N-kovej stránke* na tejto Gorilej stránke* Sieťovkové recenzie Zoznam autorových rubrík:  RozchodológiaZápisky zblúdeného motovidlaVtedy a dnesČo mi napadloČo ma štveFotografieSpôsob ako prežiťMoje malé potešeniaNeverte ničomuZverejnené v tlačenom Sme

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu