reklama

...narodená prvého apríla...

Je to veľmi dobrý dátum na narodenie. Každý si to pamätá. Keby som sa narodila o pár desiatok rokov skôr, mohlo by sa mi stať, že by ma do matriky napísali radšej o deň neskôr ako sa to stalo môjmu svokrovi. Vraj to hviezdy nemajú rady, keď sa ľudia vyhýbajú svojmu osudu...ktovie. Vždy som mala rada ten čas, akoby zázrakom prišla prvého apríla jar a ľudia si na mňa spomenuli. Pred dvoma rokmi sa to nejako zamotalo, vtedy sa mi trošku zrútil svet. Pred rokom zase odišiel jeden z ľudí, ktorého som mala rada. Tento rok sa všetko vrátilo do starých koľají...zase prišla jar. Ja som svoje darčeky už dostala, tak sa patrí za ne poďakovať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

...obom svojim deťom za to, že sú skvelé a že sú zdravé...

...rodičom, že napriek všetkému nezadupali moju osobnosť a dali mi slobodu...

...svojej sestre, že si to odskákala občas za mňa...

...svojmu zatiaľ manželovi za prvých 5900 dní, ktoré boli fajn...

...svojej druhej mame za to, že stála pri mne, hoci nemusela...

...za to isté jej dcére...

...priateľke, ktorá na mňa nezabudla ani po toľkých rokoch a ozvala sa presne v pravý čas...

...priateľke, ktorá bola nahnevaná za mňa a mala chuť sa biť...

...priateľke, ktorá to všetko znovu prežívala so mnou, hoci to bolelo...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

...obom priateľom, ktorí mi pomáhali, hoci netušili, prečo je to tak...

...priateľke, ktorá sa za mňa modlila, hoci som neznaboh...

...priateľke, ktorá ma vždy pohladí slovom a minimalizuje...

...priateľke, ktorá mi povie priamo, že takto teda dievča nie, hoci sa budeš hnevať...

...priateľke, ktorá sa vybrala inou cestou ako ja...

...priateľovi, ktorý mi vždy povie, že som úžasná a pritom ma nebalí...

...priateľke, ktorá ma videla raz v živote a pomohla mi...

...bratrancovi, s ktorým si teraz navzájom držíme palce...

...priateľovi, ktorý bojoval, ale stratil sa kdesi v Iraku...

...priateľovi, ktorý bol ochotný sa so mnou opiť...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

...priateľke, ktorá mi povedala, že to deti zvládnu...

...kolegyniam, ktoré ma objali...

...priateľovi, ktorý ma vždy vedel oceniť...

...priateľovi, ktorý bol rád, keď sme sa konečne stretli...

...priateľke, ktorá mi kládla správne otázky a naučila ma premýšľať inak...

...obom mojim priateľom, ktorí ma prijali za svoju a doteraz nič netušia...

...všetkým ostatným ľuďom, ktorí na mňa mysleli v dobrom...

...ďakujem.

Adriana Markovičová

Adriana Markovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  209
  •  | 
  • Páči sa:  8x

Iné moje texty môžete nájsť:* na tejto N-kovej stránke* na tejto Gorilej stránke* Sieťovkové recenzie Zoznam autorových rubrík:  RozchodológiaZápisky zblúdeného motovidlaVtedy a dnesČo mi napadloČo ma štveFotografieSpôsob ako prežiťMoje malé potešeniaNeverte ničomuZverejnené v tlačenom Sme

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu