reklama

Blogovýlet hocikam: Arborétum Mlyňany

Miesto: Arborétum Mlyňany

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Dátum: 14.6.2008

Prezenčná listina: pozri legendu k fotkám

Hlavný čarodejník - mierne unavený deťmi (Juraj)

Obrázok blogu

 Toto nie sú veštice ... to sú seriózne matky (zľava Lienka, Aďa, Stella, toto nie je matka, Vierka)

Obrázok blogu

 Nové tváre - Afričkanka Katka a hlavný Kohútiar

Obrázok blogu

 Skočiť do vody - neskočiť do vody (zmeska detí, kto si má pamätať všetky mená?)

Obrázok blogu

 Detváky kŕmia muflóny...

Obrázok blogu

 ...tieto muflóny...

Obrázok blogu

 ...toto už muflóny nie sú...komu vlastne patria?

Obrázok blogu

Na fotkách mi chýba Alenka, ktorá dodá určite ďalšie fotky, keď spraví skúšky, ďalej mama Kohútiarka, ktorá pravdepodobne niekde počítala detičky, Ivetka - fakt som ju fotila, ale záber sa kdesi stratil, otec Lienkoš - nezmestil sa kvôli výške do záberu. Zábery z grilovačky som tiež nestihla, lebo som musela konzumovať ugrilované mäsko...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

...na záver. Bolo naozaj dobre a ďakujeme svätej Viktórii, vraj patrónke počasia, lebo nám vybavila to najkrajšie, aké sa dalo :)

Adriana Markovičová

Adriana Markovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  209
  •  | 
  • Páči sa:  8x

Iné moje texty môžete nájsť:* na tejto N-kovej stránke* na tejto Gorilej stránke* Sieťovkové recenzie Zoznam autorových rubrík:  RozchodológiaZápisky zblúdeného motovidlaVtedy a dnesČo mi napadloČo ma štveFotografieSpôsob ako prežiťMoje malé potešeniaNeverte ničomuZverejnené v tlačenom Sme

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu