reklama

Nič nedám, vy plaťte!

Dobrý deň, som zákonitá manželka vášho bývalého milenca. Chcem svoje manželstvo zachrániť a preto vám oznamujem, že mi budete pravidelne zasielať výpisy vašich hovorov, lebo mám podozrenie, že tie techtle-mechtle medzi vami dvoma ešte neskončili. Najlepšie bude, ak sa k vám prisťahujem a budete ma živiť, kým nebudem mať istotu, že ho už nezvádzate. To všetko budete robiť v záujme boja proti manželskej nevere, jasné?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (26)

Zdá sa vám to šibnuté? Aj mne, ale náš štát to považuje za normálnu vec. Chce totiž prikázať súkromným telekomunikačným firmám (ďalej len "operátorom"), aby zo svojich peňazí zaplatili boj proti terorizmu. Operátori len tak mirnix-dirnix poskytnú záznamy rizikových hovorov bezpečnostným zložkám štátu, nakúpia potrebnú techniku, ponúknu odpočúvačom čaj a sušienky, no a štát im za to nezaplatí ani deravý groš. Samozrejme, že sa operátori hneď ozvali, vraj je to podobné, akoby vodiči mali platiť policajtom za to, že kontrolujú dodržiavanie cestných predpisov.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

"Dobré ránko, cestná kontrola, pán vodič, zaplatíte mi päťsto korún."

"Preboha, a za čo? Pásy mám zapnuté, idem len šesťdesiatkou a svietim aj v lete..."

"Pán vodič, a kedy do vás naposledy niekto narazil? Že nikdy nikto? Vidíte? To preto, že tu pravidelne meriame rýchlosť a máte bezpečnú cestu..."

Pekný rozhovor, však? Nemyslite si, že mi je tých operátorov nejako zvlášť ľúto, aj mne vyťahujú z peňaženky dosť veľkú sumu v rámci rôznych akcií "zadarmo". Nevyzerá to, že by sa chystali v dohľadnej dobe skrachovať, ale .... viete, čo urobia v prípade, ak im štát zvýšené výdavky na kontrolu zamilovaných esemesiek neuhradí? Trikrát hádajte! A možno stačí len raz...

Adriana Markovičová

Adriana Markovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  209
  •  | 
  • Páči sa:  8x

Iné moje texty môžete nájsť:* na tejto N-kovej stránke* na tejto Gorilej stránke* Sieťovkové recenzie Zoznam autorových rubrík:  RozchodológiaZápisky zblúdeného motovidlaVtedy a dnesČo mi napadloČo ma štveFotografieSpôsob ako prežiťMoje malé potešeniaNeverte ničomuZverejnené v tlačenom Sme

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu