Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Kam nás dovedú vygúglované vedomosti? (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 5 > >>

Hodnoť

 

Holmes? V Orient Expresse? Nebol to Hercule Poirot?
 

áno

máš pravdu
 

 

tomu sa hovorí čaro nechceného
 

co uz,

nedrvi se fakty ...

 

 

tiez ma hned napadlo, ze o sedych bunkach melie stale Poirot ;-)
 
Hodnoť

re:

jaaaj, moja, vrazdu v orient-exprese riesil poirot !!!
 

aj ty

máš pravdu, sekla som sa
 

 

tomu sa hovorí čaro nechceného
 

tomu sa rka

spamovani prispevku.
 
Hodnoť

 

...tieto bunky som nikdy neriesila. vybavil to tahak. na skusanie sa to jedno ucivo dalo nabiflovat.
o bunkach neviem absolutne nic a 4 roky na vysvedcku jednotka.
 
Hodnoť

fiiiiha

mitochondrie, ribozomy, saprofyticka huba...to sa uci v stvrtej triede na zakladnej? ja si teda nepamatam, kedy sme sa my ucili bunky, ale zeby uz tak skoroo?
 
Hodnoť

takze

"Kam nás dovedú vygúglované vedomosti?"

 

ako sa hovorí na mojej škole

sú dva typy profesorov:
prvý - keď za nimi príjdete, všetko prácne urobí, aby zodpovedal vašu otázku
druhý - povie vám, kde môžete (skutočne) nájsť odpoveď na vašu otázku
teraz, aby sme sa zamýšľali, ktorý z týchto typov profesorov je rozumnejší. teda, všetko pracne uroboť (hoci to už niekto predtým urobil), alebo vedieť, kde nájdete odpoveď na otázku
 

profesor

ma sice naucit vysokoskolske studenty samostatne pracovat, protoze se predpoklada, ze zakladne znalosti faktografickeho materialu si prinesou z nizsich stupnu, jenze kdyz se na zakladni a stredni skole jen hraji, musi jim ty znalosti nakonec prinest pan profesor.

 

mal som niekoľkých učiteľov

svetovej kvality (aj za komunizmu publikácie v renomovaných svetových časopisoch), ktorí riešili otázky zadané študentami (uznám, ašpirantami) tak, že sa ich snažili sami vyriešiť a nám, ašpirantom, ukázať, ako sa dá dôjsť k riešeniu.
iní nám povedali, kd môžeme nájsť návod.
zažil som oboch. doteraz neviem posúdiť, ktorí ma viac naučili, pretože väčšine z nich ďakujem za mnohé v mojom vzdelaní
 

Každého inam :)

Podľa schopnosti orientácie, podľa schopnosti selekcie (aj na základe vedomostí "zbytočne" naučených v škole či naštudovaných samovzdelávaním) atď.
 
Hodnoť

Mam riesenie

Skolu treba nejako prezit, v opacnom pripade to moze mat negativne nasledky.
Napriklad tahak je jedno riesenie, no nie celkom moralne.

Najlepsie riesenie, je naucit sa cim skor, ze znamky v skole su nanic, a ucitel, alebo ucitelka si ich moze strcit do ****.

Proste deti by sa mali ucit len to, co ich zaujima, alebo co naozaj potrebuju (napriklad matematiku, cudzie jazyky, fyziku, lebo bez matematiky nespravia prijimacie skusky, atd).
Preco je hanba mat stvorku z biologie? Ja som mal vzdy same jednotky, a dokonca mam same jednotky aj na maturitnom vysvedceni, a mozem povedat, ze je to nanic a zbytocne som sa ucil (memorizoval) to vsetko, lebo zabudol som na vsetky tie nepotrebne hluposti.

Jednoducho dieta by malo povedat ucitelke, ze ma to nezaujima a preto to neviem.
 

 

tak tam by som chcel byt.
a myslim ze by tam mal byt aj nejaky medik, ma zarucenu ukazku srdcoveho kolapsu :)
 

ked som mal 18

na hodine filozofie (nieco take, uz sa nepamatam ani na nazov predmetu) som povedal ucitelke, ze to neviem, a ani ma to nezaujima. Bola absolutne prekvapena, necakala taku odpoved od ziaka, biflosa, aky som bol ja.
 

iste,

v 18, teda zrejme v maturitnom rocniku uz su ucitelia dost otrli a zvyknuti na vselico.
ale v nejakej 4. na zakladke, to je ina kava.
mi to pripomenulo "ema mele maso? co je tohle za kravovinu?" :))
 

1 2 3 4 5 > >>

Najčítanejšie


  1. Miroslav Ferkl: Vysnívaný dom Igora Matoviča. 272
  2. Július Kovács: Kotlebovci sa vyhražali Matovičovi smrťou, pred jeho dom doniesli truhlu a vence 128
  3. Jozef Sitko: Je ešte Sulík politikom vládnym či už opozičným? 124
  4. Rudolf Pado: Kde sa túla zdravotnícky odpad z celoplošného testovania na Covid-19? 78
  5. Roman Kebísek: Časť slovenských rozprávok od Dobšinského sa podobá nemeckým od Grimmovcov 71
  6. Peter Lacina: Kto vie čo je mastektómia, nech zdvihne ruku 63
  7. Peter Gregor: Safari pod Tatrami 53
  8. Maroš Chmúrny: Škandál u sv. Michala, kus dobrej roboty a nová funkcia 50
  9. Vladimír Benčík: Kuba 2/2 - "absolut total" 45
  10. Mišo Šesták: Keď si sovietsky vojak nesmie vypiť 37

Rebríčky článkov


  1. Jozef Kovalík: Sám
  2. Jan Vaněra: SLOVENSKO-MAĎARSKÉ POHRANIČIE V OKOLÍ RIEKY IPEĽ - 7.11.2020
  3. Miriam Studeničová: Životná potreba svätenia sviatočného dňa!
  4. Peter Ďuroška: Nadácia SPP podporila projekt zrakovo postihnutých športovcov
  5. Michal Kováč: Ako sa IBM zo straty vrátila späť k ziskom
  6. Ivan Čarnogurský: KEĎ SA VLÁDNUTIE STÁVA OBSAHOVO NEPODSTATNÉ
  7. Július Kovács: Dr.Bukovský zľahčuje covid a zarába na tom mesačne okolo 5000 eur, pomôžte mi ho odstáviť
  8. Vladimír Bohm: Prečo deti nechcú chodiť do školy a pohŕdajú učiteľmi?
  9. Katarína Adamusová: Hranice vo vzťahoch z pohľadu efektivity
  10. Jozef Legény: Revúca, ako ďalej so správou bytov?


Už ste čítali?